Virtuální hotel

Mít v současnosti hotel nebo penzion není vůbec snadné, protože současná klientela je v současné době velmi náročná a lidé by chtěli mnoho muziky za málo peněz. Hoteliér se musí pěkně ohánět, aby nalákal zákazníky a aby s ním byl zákazník spokojen. I když, co si budeme namlouvat, jsou typy lidí, kteří nikdy nebudou spokojeni s ničím. Existuje mnoho strategií, jak získat klientelu. Jedním ze způsobů je nepochybně kvalitní prezentace webových stránek. I když nabízíte voucher na slevovém portálu, i když si danou službu potenciální zákazník vyhledá přes Booking, vždycky nakonec navštíví webové stránky daného hotelu, aby se seznámil s bližší nabídkou a také s kulturou hotelu, která se nutně v kvalitě webových stránek odráží.

otevřeno na terasu

Co by nemělo chybět

Jaké náležitosti by kvalitní webové stránky hotelu měly obsahovat?

·         Vkusná, ale jednoduchá grafika. Není vhodné, aby grafika byla přeplácaná, v takové podobě by se mohly ztrácet důležité informace.

·         Logo hotelu. Výstižné logo je velmi důležité. Je to značka, která by se měla posléze objevit na všech materiálech.

·         Přehledně řazené kategorie. Zákazník by měl najít to, co potřebuje během několika kliků. Například nabídku ubytování, možnost seznámit se s jídelním lístkem. Měl by najít i ty informace, které vlastně nehledá. To znamená nabídka pobytových balíčků v hlavním menu, aby se zákazník do zařízení rád vracel. Nebo, že nabízíte také konferenční sály, takže návštěvníka může napadnout, že by zde bylo dobré realizovat nějakou firemní konferenci.
brýle na sešitě

·         Seo optimalizace. Můžete mít dokonalé stránky, ale celkem k ničemu Vám to nebude, pokud nebudete dohledatelní na internetu.

·         Odkaz ze sociálních sítí. Určitě se naučte využívat pro komunikaci se zákazníky sociální sítě. Je ovšem důležité, abyste byli na těchto sítích aktivní, abyste seznamovali zákazníky s aktuální nabídkou balíčků, gastronomických počinů, případně akcí, které se ve Vašem hotelu budou konat.